zaterdag 15 januari 2011

KORTE FILM "Waar Een Wil Is... Is Een Weg" is eindelijk ONLINE

Zoals je weet heb ik de teaser van de film "Waar Een Wil Is... Is Een Weg" eerder hier gepost, maar nu kan je eindelijk het volledige versie bekijken.

Deze film heb ik rond oktober opgenomen in Amsterdam-Noord, bij zeer talentvolle opkomende filmmakers, zij vroegen mij om de rol van "Mo" aan te nemen en ik heb zonder enige twijfel ja gezegd.

Unique Arts (klik op naam voor verwijzing naar FaceBook account), hebben deze film ZONDER BUDGET gemaakt en ik vind dat zij mijn uiterste respect krijgen en horen naar mijn mening gesteund te worden door stichtingen, zodat zij nog betere films kunnen produceren, zowel op gebied van amusement en educatie.

Unique Arts Productions is opgericht door Adiljo Accord en Soefian El Kouch.

Zij zijn een beginnend multimedia organisatie en richten zich op korte films, films, documantaires en videoclips.
Zij zij zeer gericht op de multiculturele samenleving en baseren hun ideën op ware gebeurtenissen in de maatschappij.

Wil je meer weten over Unique Arts, mail dan naar uniqueartsproductions@hotmail.com

Maar okee, genoeg info gegeven, pak je popcorn en geniet!*

Ps. vergeet niet te abonneren op YouTube-kanaal van UniqueArts en vertel het je vrienden!



*check in HD voor beste kwaliteit, indien je internetverbinding het aankan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten