zaterdag 15 januari 2011

Red-A's Sweet Sixteen, een wekelijkse ding.



Whatsup? Ik wou ff bekend maken dat ik iets leuks heb gecreƫerd, namelijk Red-A's Sweet Sixteen, ik ben trots op mijn nieuwe project.

Wat is Red-A's Sweet Sixteen?

Red-A's Sweet Sixteen is een show waar ik wekelijks een couplet drop, Ik rap dan in totaal 16 regels, welbekend als Bars. Vandaar de naam Sixteen.

Elke donderdag drop ik om 16:16 uur een nieuwe aflevering.

Je kan het bekijken op de speciaal aangemaakte YouTube pagina Red-A's Sweet Sixteen (klik op naam).

Dus vergeet niet te abonneren en elke donderdag te kijken naar mijn Sweet Sixteen.
Support mij en vertel het je vrienden op Facebook, Twitter, Hyves en ping

En vergeet mij vooral niet te volgen op twitter @010zuid

Wanneer: Elke donderdag
Waar: http://www.youtube.com/sweetsixteenseries
Wie: Red-A & Co

Aflevering 1:



Aflevering 2:



© OIOZuiD 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten